Over…

…de Stichting

Stichting Urban Fit heeft ten doel gesteld om mensen te verbinden door middel van kunst, cultuur en sport. En tevens hebben wij als doel het bevorderen van welzijn en welbevinden van mensen. Dit doen we door het initiëren, organiseren, begeleiden, ondersteunen en coördineren van bijeenkomsten waaronder educatieve bijeenkomsten zoals workshops, seminars, lessen en trainingen. Tevens initiëren, organiseren, begeleiden, ondersteunen en coördineren we evenementen en andere activiteiten. Ook geven we voorlichting, informatie en coaching. Ook leggen en onderhouden we contacten en werken we samen met derden om bovenstaande doelen te bereiken en bij de uitvoering van de activiteiten.

…onze projecten

Al onze projecten bedenken en organiseren we samen met andere organisaties/partners. We focussen dus om bij alles wat we doen de verbinding te leggen.